Na moim blogu istnieje możliwość przeprowadzenia różnorodnych, kompleksowych kampanii reklamowych oraz pojedynczych, prostych form promocji marek, firm, produktów czy usług. Reklama w blogosferze daje możliwość zaprezentowania ich w ciekawy i bardzo skuteczny sposób, gdyż coraz więcej osób korzysta z przepisów i porad znalezionych w sieci.
Uwielbiam wszelkie możliwe gadżety i sprzęty kuchenne, które możliwie skracają czas stania „nad garami” i książki kulinarne, które kupuję w ilościach hurtowych:) Jestem też fanką wszelkich innych innowacyjnych gadżetów i sprzętów domowych, dzięki którym życie staje się łatwiejsze. Uwielbiam też odkrywać nowe smaki, produkty i napoje. Jak każda chyba kobieta lubię też wszelkie nowinki kosmetyczne, planuję rozszerzyć mojego bloga o dział lifestyle, gdzie będę mogła pisać o wszystkim! 🙂
Mieszkam i pracuję w Warszawie, mam narzeczonego i 2 koty:)
Możliwe formy reklamy na blogu karmelowy.pl.
1. Banery reklamowe
Reklama na blogu w postaci banerków jest możliwa tylko w boxach specjalnie do tego przeznaczonych.
2. Linki sponsorowane
Umieszczenie w treści wpisu aktywnego linku do produktu.
3. Product placement
Przygotowanie przepisu z użyciem produktu reklamodawcy, umieszczenie go na liście składników i wyeksponowanie go jako dodatkowy element stylizacji na fotografii + link do sklepu i promocja na wszystkich moim social media, np. olej kujawski, Bakalland i Delecta.
4. Wpisy sponsorowane
Publikacja tekstu przygotowanego przez reklamodawcę ze zdjęciami, linkami lub filmikami (po uzgodnieniu) tylko produktów związanych z tematyką bloga np. Gorenje.
5. Recenzje produktów
Recenzje produktów powiązanych z kuchnią w osobnych notkach im przeznaczonych. Zaznaczam, że recenzja będzie oparta na mojej subiektywnej opinii. Recenzowane produkty nie są zwracane producentowi/agencji po przygotowaniu recenzji np. test ekspresu Cafissimo, patelnia Ballarini czy test wagi kuchennej Sencor.
6. Konkursy dla czytelników.
Formuła konkursu, czas trwania, ilość wpisów konkursowych, itp. po indywidualnym uzgodnieniu z oczekiwaniami reklamodawcy np. Electroux, konkurs z firmą Ballarini lub Wedel.
7. Relacje i fotorelacje z wydarzeń oraz warsztatów kulinarnych np. Fit & Easy, Frisco.pl czy Lidl.
8. Współpraca niestandardowa
Wycena indywidualna.
Poniżej przedstawiam statystyki za wrzesień 2019 r.
Do tej pory miałam okazję współpracować między innymi z takimi markami jak: Electrolux, Frisco.pl, Wedel, Sencor, Bakalland, Delecta, Gorenje, Tchibo, Ran.o home, Pyszne.pl, Ballarini, Olej Kujawski – Kruszwica, Konspol, Kurczak Zagrodowy, MAKRO Cash and Carry, Kotanyi, Inka, Lubella, Krakus, Rama, Bonduelle, Ambition i wiele, wiele innych.
W sprawie szczegółów proszę o kontakt (przy pomocy formularza kontaktowego) lub na adres email: blog@karmelowy.pl
SOCIAL MEDIA
Facebook ponad 11 182 fanów na fanpage
Instagram ponad 2 020 obserwujących
Twitter ponad 190 obserwujących
Użycie przepisów, które są moją własnością, do promocji lub redystrybucji wymaga odrębnej umowy.